Şuanlık ne yapmam lazım hocamHem garanti hem iade hem de değişim konusunda çoğu firma artık daha temkinli veya soğuk yaklaşıyor müşterilerine ancak fazla süre olmadıysa ve Samsung'un halen var olan politikasından ötürü bir ihtimal değişim olabilir lakin öncesinde garantiye göndermek de gerekebilir. Eğer ki cihazda kronik sorun varsa değişim durumu daha kolay da halledilebilir. Firmaların değişen kararları neticesinde sağladıkları kolaylıklara yorum yapmak, yaşayanların yorumlaması gereken bir durum şu an için.
Söz konusu cihaz S24+, işlemci cihazın kalbi denir ve Exynos 2400 söz konusu, bu da etkiliyor telefonu ancak bu kadar değil tabii. 27 gün içinde bataryası oturabilirdi aslında. Mantıklı olan az bir süre daha kullanıp garantiye göndermek olur zannımca. Eğer ki gerçekten de rahatsız ediyorsa ve düşündürüyorsa farklı bir seçenek de pek yok ayar yapmaktan başka.Şuanlık ne yapmam lazım hocam
1 2 hafta daha süre vericem hocam. One ui 7 ne zaman gelecek düzelir mi belki?Söz konusu cihaz S24+, işlemci cihazın kalbi denir ve Exynos 2400 söz konusu, bu da etkiliyor telefonu ancak bu kadar değil tabii. 27 gün içinde bataryası oturabilirdi aslında. Mantıklı olan az bir süre daha kullanıp garantiye göndermek olur zannımca. Eğer ki gerçekten de rahatsız ediyorsa ve düşündürüyorsa farklı bir seçenek de pek yok ayar yapmaktan başka.
Ocak ayının sonunda dağıtılmaya başlandığına bakılırsa, bu ay içinde de amiral gemilerine geleceği düşünülebilir. Güncellemeler de kimi kullanıcı için iyi kimi kullanıcı için kötü oluyor aslında. Güncelleme geldiği gibi değil de bir süre daha bekleyerek yapmak daha kötüyü de engelleyebilir. Şahsen fazla fark edeceğini sanmıyorum ancak yazılımsal bazı dokunuşlar olursa cihazın yararına olabilir. Samsung'un güncelleme konusundaki tavrı da malum, ortada. S22 için de olumlu yorum yapan kullanıcılar var ve aynı şekilde pilinden dolayı eleştirilen bir cihaz ancak durum, eşeğe vurulan altın semer misali.1 2 hafta daha süre vericem hocam. One ui 7 ne zaman gelecek düzelir mi belki?
Eyvallah hocam sağolasınOcak ayının sonunda dağıtılmaya başlandığına bakılırsa, bu ay içinde de amiral gemilerine geleceği düşünülebilir. Güncellemeler de kimi kullanıcı için iyi kimi kullanıcı için kötü oluyor aslında. Güncelleme geldiği gibi değil de bir süre daha bekleyerek yapmak daha kötüyü de engelleyebilir. Şahsen fazla fark edeceğini sanmıyorum ancak yazılımsal bazı dokunuşlar olursa cihazın yararına olabilir. Samsung'un güncelleme konusundaki tavrı da malum, ortada. S22 için de olumlu yorum yapan kullanıcılar var ve aynı şekilde pilinden dolayı eleştirilen bir cihaz ancak durum, eşeğe vurulan altın semer misali.
Hocam bir gün son şarjdan bu yana fotoğraf atar mısınBen yaklaşık 2 aydır s24+ kullanıyorum,şarj sürelerine çok dikkat eden kontrol eden biri değilim. Şarjı %20 civarına indiğinde şarja takar mümkünse tam dolana kadar beklerim. Son bir haftaya baktım şimdi,ortalama 7 - 7 buçuk saat civarı süreler almışım. Kullanım senaryosuna göre değişir tabi ama ben memnunum. Evden çalıştığım için wifi bağlı sürekli, haftanın bir günü dışarı çıkarsam mobil veri bir tık fazla tüketiyor diyebilirim.
Normali bu herhaldeSon durum bu, hocam.
normalse tamamdırNormali bu herhalde
Hocam bir gün son şarjdan bu yana fotoğraf atar mısın
Hocam hala aynıŞimdi kaç saat ekran süresi alıyorsun, düzeldi mi bu arada?
Servise bir sor, ondan sonra yedek telefon varsa garantiye gönderKesinlikle bir sorunu var bence
Servise nasıl soracağımServise bir sor, ondan sonra yedek telefon varsa garantiye gönder
Servise nasıl soracağım
Reis cihazı fabrika ayarlarına çevireceğim ondan sonra bakıcam duruma düzen alır belkiEkli dosyayı görüntüle 2741
![]()
Bir Samsung Yetkili Servis Merkezi Bulun | Samsung Türkiye
Bir ürün onarımıyla ilgili olarak ya da sadece yardım ve tavsiye ihtiyacınız için. Türkiye genelinde size yardımcı olabilecek yetkili destek merkezleri bulunmaktadır.www.samsung.com