Merhaba arkadaşlar, forumda ilk konum. Öncelikle Murat Burç'a başarılar diliyorum.
Kendisi daha önceki videolarda S20 FE'nin garantiden pil ve ekran değişimi deneyimini anlatmıştı.
Ben de 2025'in yazına doğru S23 Ultra'yı garanti kapsamında pil değişimi için göndermeyi düşünüyorum ancak internette bu süreci detaylı anlatan bilgi bulamadım.
Aranızda yakın tarihte (son 4-5 yıl denilebilir) Samsung'a telefonunu gönderenlere birkaç sorum var.
Merak ettiğim unsurlar şöyle:
1. Pilden şikayetçi olsanız dahi yetkili servis cihazda sorun yok deyip geri yolladı mı?
2. Cihazda yapılan değişiklikler sonucu (pil, ekran değişimi vb.) kasada bariz tamir izleri/lekeler/çizikler/kapakta bombeli yer olması gibi sorun yaşayan oldu mu?
3. Cihazınızda siz istemeseniz de servis tarafından android güncellemesi yapıldı mı?
4. Cihazınız sıfırlandı mı?
Yardımcı olabilen varsa şimdiden teşekkür ederim.
Kendisi daha önceki videolarda S20 FE'nin garantiden pil ve ekran değişimi deneyimini anlatmıştı.
Ben de 2025'in yazına doğru S23 Ultra'yı garanti kapsamında pil değişimi için göndermeyi düşünüyorum ancak internette bu süreci detaylı anlatan bilgi bulamadım.
Aranızda yakın tarihte (son 4-5 yıl denilebilir) Samsung'a telefonunu gönderenlere birkaç sorum var.
Merak ettiğim unsurlar şöyle:
1. Pilden şikayetçi olsanız dahi yetkili servis cihazda sorun yok deyip geri yolladı mı?
2. Cihazda yapılan değişiklikler sonucu (pil, ekran değişimi vb.) kasada bariz tamir izleri/lekeler/çizikler/kapakta bombeli yer olması gibi sorun yaşayan oldu mu?
3. Cihazınızda siz istemeseniz de servis tarafından android güncellemesi yapıldı mı?
4. Cihazınız sıfırlandı mı?
Yardımcı olabilen varsa şimdiden teşekkür ederim.