Reklam Bannerı

Samsung garanti deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?

nikoliberty

Yeni Başlayan
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar, forumda ilk konum. Öncelikle Murat Burç'a başarılar diliyorum.
Kendisi daha önceki videolarda S20 FE'nin garantiden pil ve ekran değişimi deneyimini anlatmıştı.
Ben de 2025'in yazına doğru S23 Ultra'yı garanti kapsamında pil değişimi için göndermeyi düşünüyorum ancak internette bu süreci detaylı anlatan bilgi bulamadım.

Aranızda yakın tarihte (son 4-5 yıl denilebilir) Samsung'a telefonunu gönderenlere birkaç sorum var.

Merak ettiğim unsurlar şöyle:

1. Pilden şikayetçi olsanız dahi yetkili servis cihazda sorun yok deyip geri yolladı mı?
2. Cihazda yapılan değişiklikler sonucu (pil, ekran değişimi vb.) kasada bariz tamir izleri/lekeler/çizikler/kapakta bombeli yer olması gibi sorun yaşayan oldu mu?
3. Cihazınızda siz istemeseniz de servis tarafından android güncellemesi yapıldı mı?
4. Cihazınız sıfırlandı mı?

Yardımcı olabilen varsa şimdiden teşekkür ederim.
 
@Shun un S22 Ultrası ile baya iyi samsung garanti deneyimleri vardı. Detaylı olarak anlatabilirsen iyi olur hocam.
 
Discord sunucusunda kendi hatası ile bilerek telefonunu kırmasına rağmen garantiden ücretsiz tamir ettiren birisi vardı. Telefonu eski A serilerinden birisiydi. S22 Ultra tamir sürecindeyken S21FE vermişler yedek telefon olarak bir diğerine de. Batarya yenilemek garanti kapsamında Murat burç'un S20FEsinin amoled yanağını tamir yaparken batarya da yenilenmişti
 
Merhaba arkadaşlar, forumda ilk konum. Öncelikle Murat Burç'a başarılar diliyorum.
Kendisi daha önceki videolarda S20 FE'nin garantiden pil ve ekran değişimi deneyimini anlatmıştı.
Ben de 2025'in yazına doğru S23 Ultra'yı garanti kapsamında pil değişimi için göndermeyi düşünüyorum ancak internette bu süreci detaylı anlatan bilgi bulamadım.

Aranızda yakın tarihte (son 4-5 yıl denilebilir) Samsung'a telefonunu gönderenlere birkaç sorum var.

Merak ettiğim unsurlar şöyle:

1. Pilden şikayetçi olsanız dahi yetkili servis cihazda sorun yok deyip geri yolladı mı?
2. Cihazda yapılan değişiklikler sonucu (pil, ekran değişimi vb.) kasada bariz tamir izleri/lekeler/çizikler/kapakta bombeli yer olması gibi sorun yaşayan oldu mu?
3. Cihazınızda siz istemeseniz de servis tarafından android güncellemesi yapıldı mı?
4. Cihazınız sıfırlandı mı?

Yardımcı olabilen varsa şimdiden teşekkür ederim.
Hocam bende S22 Ultra var cihaz 3 kere garantiye gitti ve hiç olumsuz sonuç almadım (yani kullanıcı hatası denmedi) 2 kere ekran değişti tamamen ücretsiz soket pil hoparlör değişti ayrıca 2. Ekranı ben yere düşürmüştüm ve dışta çatlak olmasa da içten gitmişti yanıp sönüyordu yeşil çizgi mürekkep falan vardı yine bedava değişti. Fakat şehirden şehire değişebiliyor Antalya servisi için benin notum gayet olumlu.
 
6 gün öncesinde Buds 2 Pro kulaklığını garantiye yolladım.Kulaklıkta ıslık sesi ve gürültü engelleme/şeffaflık modu çalışmamasından dolayı göndermiştim.2 gün önce bana geri yolladılar sıfırıyla değiştirmişler cihazın daha 1 yıl garantisi var.
 
Geri
Üst